Vážení zákazníci, všechny objednávky s dopravou Českou poštou a DPD budou zaslány prostřednictvím kurýrní společnosti PPL z důvodu řešení častých stížností na tyto uvedené dopravce našimi zákazníky. 
 

Komentáře


před měsícem

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Prodej proběhl zcela bez problémů, zboží jsem obdržel zcela vpořádku. Děkuji, Pepa.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 2 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   velmi dobré
  •   nevím

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 9 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

10% 

Zboží objednáno 1.11. Doteď ani po několika apelování nedoručeno. Díkybohu, že jsem zadala platbu dobírkou, tak bych neviděla ani zboží ani peníze. Stránky dle všeho už zrušili.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 10 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Byl to můj první nákup a super

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 10 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

10% 

Zatim to vypada, ze jsem prisla o penize. Vzhledem k tomu, ze vetsinou kdyz je zbozi skladem trva max. 3 pracovni dny doruceni a tady mi po tydnu nebylo dodano NIC:.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 11 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

40% 

  •   Možná cena
  •   Byť mělo byt zboží skladem dorazilo až po cca 11 dnech???Nechápu.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 11 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

40% 

10 dní trvalo dodání zboží - příliš dlouho

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 11 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   Dobrá sleva.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před rokem

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   Cena

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před rokem

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

50% 

  •   Kvalitní zboží
  •   Dlouhá dodací doba
  •   Špatná komunikace

Objednané a předem zaplacené zboží dorazilo až za 11 dní, přestože obchod uvádí, že zboží skladem expeduje do 2 dní. Je evidentní, že skladem zboží nemají a teprve ho objednávají. Na dotaz žádná reakce, komunikace nulová.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 13 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

60% 

  •   Doba dodani

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Děkujeme za Vaše hodnocení.
Delší doba dodání byla způsobena objednávkou uskutečněnou na konci měsíce, kdy probíhají inventury skladu.
Tyhle informace jsou vždy uveřejněny na našich stránkách a objednávky jsou odesílány vždy okolo 5. dne následujícího měsíce.
před 13 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Paní byla velmi vstřícná,dovezli mi to až domů.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Děkujeme za Vaše hodnocení. Snažíme se pro spokojenost zákazníků udělat maximum
před 13 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

10% 

  •   10.07. jsem vytvořila objednávku 11.07. mi obchod poslal potvrzovací e-mail o odeslání objednávky.Dosud jsem však zboží neobdržela,obchod nereaguje ani na písemný dotaz.Dnes je to 10 dní a nic.Nedoporučuji.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Děkujeme za Vaše hodnocení.
U Vaší zásilky je uveden stav zpracování na straně dopravce.
Zjistíme kde se zásilka zdržela a budeme Vás kontaktovat
před 13 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

10% 

  •   asi cena
  •   dlouhá dodací lhůta
  •   žádná komunikace ze strany obchodu

Objednávala sem zboží okolo 10.7.2018 do dnešního dne tj. 20.7.2018 zboží nedorazilo. Po kontaktování obchodu, nepřišla žádná reakce. A pokud bude obchod reagovat, jako v předchozích recenzích, že jsem email poslala na špatnou adresu, tak ne poslala jsem ho na adresu uvedenou na stránkách. V podstatě mám stejné zkušenosti jako lidé v ostatních recenzí na tento obchod. Tady už pokud možno nikdy nakupovat nebudu. Nedoporučuji

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Děkujeme za Vaše hodnocení.
Velice nás mrzí Vaše nespokojenost s námi.
Chyba vznikla na naší straně a jako omluvu Vám pripisujeme 200 kč slevu na nákup a věříme že již bude vše v pořádku.
před 14 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

60% 

  •   že to vůbec přijde

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Děkujeme za Vaše hodnocení.

Košík je prázdný

Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Poslední navštívené produkty
  • Doposud jste žádný produkt nenavštívil(a).
Měna
 

Vytvořte si svůj Amway účet

ČeskyPolskiSlovenčina
0
Měna
 
 
© Nej Produkt Amway